Monday 15 October 2012

aku suka dia

first time aku tgk dia , xde apa2 perasaan lg masa tu..
lps tgk dia present e-commerse n tersenyum..
membuatkan aku terkejut n berdebar-berdebar..
senyuman nya bg aku begitu cantik..
cantik sgt senyumannya seperti tuannya..
masa nk tegur pun, aku baca bismillah kerana segan..
jarang aku nk tegur lelaki tp baca bismillah..selalunya main tegur jer...
dan hari2 seterusnya, kami saling tegur menegur..
dan mulai saat itu,aku rasa macm aku dah jatuh "suka' kat dia..
oh tidak!!! tp aku rasa hepi  kerana dia selalu tegur aku n selalu senyum kat aku...
tp ini x leh jd..kerana aku xnk bercinta..
kalau mcm tu, biarlah aku jd pemuja dia dr jauh...
dia x handsome bg aku, tp dia cute n putih tmbh lg kalau dia senyum..
bila dia senyum, ibarat dunia ini turut senyum bersama...
mohd asri, awk begitu indah bg sy..sangat indah..

No comments:

Post a Comment