Thursday 14 June 2012

sabar jer la..

PART 1 (13/6/12)

sakit nya ati bila org berckp ngan kte tp  xde budi bhsa..
mcm mak ayah x ajar cara nk berckp ngan sopan..
 aku ckp elok jer.. td  " awk,sy x nmpk ni apa yg dia cuba ckp, bleh ke tepi sedikit? "
tgk!! bkn men lg aku ckp elok2,siap hormat lg cz dia tua drp kte..
tp apa yg dia jwb " ada aku kisah "
amboi !!! melampaunyer kau....
nasib baiklah aku ni jenis mls yg nk bergaduh... kalau x, xtau la apa nk jd..
tp lantak dia lah... peduli apa aku...
tp at least ckpla elok2..
 kte ni org melayu.. berckp tu biar beradab sedkit..
kte kena tahu bahawa menyakitkan hati org ni berdosa besar tau...
dah kalau hari2 duk menyakitkan hati kte,mmg setiap hari lah dia tmbh dosa...
bkn setakat aku jer..
 org len pun sama..

PART 2 ( 11/6/12)

kat kelas aku ada seorg manusia bertopeng kan setan...
nk tahu sapa.. haaa... nama dia  rahayu bt sabri.. org pggl ray @ ayu...
bdk setan ni mmg bermslh ngan semua org termasuk lah aku...
mslh dia ngan aku mmg byk la..mls nk citerla..tp kali ni..
 dia mmg btl melaupaui batas kesabaran aku n juwita..
 aku n ju sahabis mungkin menyembunyikan fakta yg aku n ju ni repeat law..
 dia pun repaet gak..
disbbkan dia nk backup dia dia, dia just ckp aku n ju jer yg reeat, dia x...
amboi... kau x repeat?? kepala otak dia... kau repeat la..kau ingat kteorg x nmpk yg kau dtg masa exam law sem lps...memandai jer, xpe2..kte tgk la nnti langit tu tggi ke rendah...

No comments:

Post a Comment