Saturday 9 June 2012

xde budi bahasa

mlm ni kte bergaduh ngan housemate kte...
housemate la sgt kan...
manusia mcm dia xde budi bhsa lgsg..
mcm ni.. aku order roti canai telur, dia plak, order roti canai cheese..
 benda dah la nk sama,pergi letak sekali..
 aku mana reti nk beza cz rupa dia sama..
pastu aku mkn la..masa tu aku x sedar sama ada itu roti cheese @ telur...
aku pun xperasan tp kwn aku yg len ckp itu roti telur..
tp aku rasaitu roti cheese..
pastu aku ckp kat si dia yg aku clap mkn..aku g mkn yg dia punya..
aku siap mntk maaf lg... tp dia ttp nk mrh2..eeee..tlg la..
pastu dia mntk ganti rugi, aku bg la...dahla msk pintu org mcm nk mengamuk..
itupun nk emo..
nama lg x sengaja..
x reti2 ker...
stelah disiasat sekali lg oleh kwn2 aku,rupanya aku mmg mkn yg aku punya..
so,aku msk blk dia n aku ckp elok2.." ni roti kamu,td sy mkn tu mmg sy punya, so sy nk blk duit sy "
aku ckp elok2 beb...
 tp dia nk bangkang lg.. siap ngan bt muka ni..
so,aku mls nk dgr aku pun blah...
 tiba2 dia keluar mrh2 smbl bg blk duit aku...
nape plak nk marah kalau dah diri tu x berapa betul..
giler2...tp ada jgk manusia yg nk jd batu api,menambah sana sini....
mmg perangai dua ekor tu teruk giler..
EGO N EMO...

No comments:

Post a Comment