Tuesday 3 April 2012

ada benarnyer 1

ari ni lec finance tlh menceritakan kisah hdp dia masa beljr dr dia diploma smpai master.. byk cabaran yg dilaluinya semasa dia bljr dulu..
cabaran nyer amat hebat dan berat jika dibandingkan ngan aku..
 cabaran aku ??? apalah sgt nk dibandingkan ngan cabarannya..
 tp... nape aku xleh berjaya mcm dia... ?????
aku jga ingin dpt master,byr hutang ayah aku terutamanya....
dia juga menasihatkan aku dan kwn2 yg len supaya ubah lah diri ini...
 ini lah masanya nk berusaha.. masih ada peluang lg...
kata2 ada benarnya...
aku ingin berubah tp aku takut...
 syaitan sentiasa menghasutku utk tdk belajar.. kdg2 aku berjaya utk elak hasutan tu,kdg2 aku tdk berjaya..
lbh2 lg lappy sentiasa ada didpn mata...
aku perlu bt something supaya aku dpt berjaya jd mcm dia.... dpt ijazah,dpt master n kerja...
 itulah cita2ku dr kecil lg..
 aku hrs berani mencuba..
 kalau x.. bila lg...

No comments:

Post a Comment