Thursday 12 April 2012

akhirnya !!!!!!!!!!!!!!! : )

akhirnya.. aku dpt pandu sendiri kereta.. !!!!!!!!!!!
 bangga giler.....selama ni org asyik ckp aku ni hanya menghabis kan duit ayah aku jer.. sbb bt lesen hbs beribu-ribu tp x pndai bwk kete....
sedangkan aku naaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat bwk tp ayah aku x bg ...
 byk sgt alasan dia...
 so.aku decide utk sewa kereta n aku drive sendiri dr machang ke kb....even jln tu sibuk tahap gaban...
 aku ttp drive kete tu..
 aku bgtau sepupu aku n ayah aku.. diorg xcaye apa yg aku ckp...
aku nk tunjuk pun,  aku kat machang,tp diorg kat pasir mas..
 tp x pelah,at least masa aku drive aku  xnervous sgt....cuma masa kat traffic light tu ada prob. sikit.. tp aku dpt control lg stkt ni..
kalau diorg or saper2 xnk caye.. biarlah....
 nk  bt mcmc mana.. bknnya blh paksa..

No comments:

Post a Comment